vineri, 6 noiembrie 2009

Yann Tiersen rocks!!! \m/










Miercuri seara am fost la cel mai tare concert de pe anul acesta. La Sala Palatului din Bucuresti a cantat Yann Tiersen, cunoscut marelui public datorita muzicii pe care a compus-o pentru filmele Amelie si Goodbye, Lenin.
M-am asezat in primul rand, foarte aproape de boxe si am asteptat nerabdatoare ca Yann sa urce pe scena si sa-mi incante auzul cu acordeonul sau. Nu s-a intamplat sa fie acel Yann Tiersen pe care il stiam din Amelie, nu, a fost un Tiersen EXPLOZIV! Tipul a cantat la vioara pana i-au sarit firele de la arcus, s-a folosit de Moog si theremin si a cantat ca un nebun la chitara. Cum va povesteam, acordeonul l-a uitat acasa, dar nu i-am simtit lipsa pt ca a reusit sa ma faca sa-l aplaud mai rau decat pe Tangerine Dream. In recitalul sau NEBUN si-au facut simtita prezenta influentele de la mai varstnicii J M Jarre, parintii electronicii nemtesti Tangerine Dream, dar pot sa afirm ca a fost si mult METAL in muzica sa.
Sala a fost in delir, la fel si urechile mele. Inima mi-a batut foarte repede si nu de putine ori m-au trecut fiorii. Mai vreau, recunosc!
Mi-a placut foarte tare si faptul ca lumea nu s-a lasat si a apaludat pana cand Yann si trupa sa ne-au oferit un bis de inca vreo jumatate de ora, ce pot sa spun: ELECTRIZANT!!!!!!!!!!!
fotografii de mircea oprea: http://fotografdeplacere.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu