vineri, 13 noiembrie 2009

Fata care m-a facut frumoasa


Desi dulapul meu abia mai respira de la tonele de haine cu care este burdusit, sunt in faza aceea a lunii cand mi se pare ca nu mai am haine, nimic nu-mi vine bine, bla bla, stiti voi povestea. Din acest motiv zilele astea nu am prea excelat la capiolul look si am tras rpd pe mine ce am gasit la indemana, dar asta s-a observat si in spiritul meu: nu am prea avut chef de nimic, nu ma simteam bine in pielea mea.
Aseara ma intorceam de la serviciu si asteptam infrigurata troleul care sa ma duca spre casa.Inaintea mea a aparut o tipa care mi-a luminat fata si spiritul. Dintr-o data pulsul a inceput sa-mi creasca, ochii mi s-au marit si nu m-am putut abtine sa n-o hartuiesc cu privirea pe "biata" fata.
Era genul ala de tipa aranjata, dar cu un look putin messy care parca m-a facut sa redescopar frumusetea si placerea de a ma aranja.
De statura medie si cu parul lung, castaniu si cu bretonul drept, fata cu chipul masliniu zambea naiv si vorbea pe o voce subtire-pitigaita, despre traficul din oras, cu insotitoarea ei. Tinuta ei m-a dus cu gandul la fetele crescute la o mosie si care stiu inca de mici sa stapaneasca un cal. Avea o gecuta-bolero de piele bej. Blugii skinny de un albastru clasic i se mulau peste posteriorul apetisant:). Jeansii ii avea bagati intr-o pereche de cizme lungi, din piele de caprioara, ce se terminau intr-un cerc de blanita alba.
M-am uitat obsesiv la ea, pana am coborat din troleu si credeti-ma ca am mers mult. Nu vi s-a intamplat si voua sa vreti sa va aranjati, sa fiti frumoase datorita unei persoane pe care ati intalnitit-o pe strada, intr-un club etc? E genul de persoana care iti si starneste putin invidia, rusinea ca tu nu arati bine in ziua respectiva, dar cel mai important este ca te face sa vrei sa te duci acasa si sa te bagi in cada, sa-ti faci manichiura si pedichiura, sa-ti indrepti parul si sa-ti alegi hainele pentru a doua zi in care sa te simti puternica si frumoasa. Mie mi-a starnit aceste impulsuri si m-a facut sa ma gandesc: "lasa, maine eu voi fi cea admirata si ii voi determina si pe altii sa adopte pozitia mea". E un fel de leapsa. Hai sa ne jucam!
Poza de aici: http://www.leblogdebetty.com/ (imi pare rau ca nu am avut apartul foto la mine)

Un comentariu:

  1. Inteleg perfect ceea ce spui.
    Si mie mi s-a intamplat de multe ori sa intalnesc pe strada o persoana care sa arate intr-adevar wow din toate punctele de vedere si sa nu ma pot abtine sa o urmaresc cu privirea sau chiar sa imi doresc sa o cunosc (si inevitabil, intre timp, faceam o comparatie cu mine insami din care nu eu ieseam triumfatoare :D) Intr-adevar, nu putem fi top-notch in fiecare zi, ar fi chiar imposibil, dar cu toate acestea, putem sa incercam sa facem tot ceea ce tine de noi. Probabil nici ea nu arata perfect in fiecare zi. Cand up, cand down - totul e o continua oscilatie, cine stie? :)

    RăspundețiȘtergere