miercuri, 7 octombrie 2009

Vintage, vintage, vintage






Da, azi e ziua vintage. Cel putin pentru mine. Nu, din pacate nu mi-am achizitioant eu vreo piesa demna de pus in rama si nici outfitul meu de azi nu are o vechime care sa depaseasca macar 15 ani. Insa, tot navigand pe net dupa bloguri de moda, haine etc am dat peste allencompanyinc's shop. Un shop online de haine vintage, dar vintage, bineinteles nu din Romania. Ce am gasit aici? Niste minunatii de rochite, accesorii sau gentute. Foarte mult mi-a placut si prezentarea produselor, totul arata asa dulce ca m-a dus cu gandul la niste madeline pufoase cu ciocolata.........miamiiiiiiiiii! Ca sa va convingeti va sfatuiesc sa vizitati shopul. Am atasat si piesele de care m-am indragostit. Va spun de pe acum ca am facut obsesie pentru pantofiorii ca cei din imagine :)
http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5281350

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu