joi, 29 octombrie 2009











Mai e putin si vine Halloween-ul, eveniment ce de cativa ani se sarbatoreste si in Romania, fiind preluat de la americani. Ceea ce urmeaza, insa, nu are legatura nici cu romanii, nici cu americanii, ci cu francezii. Mai exact este vorba despre o tipa pe nume Alix, frantuzoaica, care poseda un simt al esteticului iesit din comun. Alix are un blog pe care posteaza tot felul de minunatii, tinute care mai de care. N-o sa va prezint acum tot ce face ea pentru ca nu avem timp, doar in zilele noastre timpul costa, dar am sa revin la subiectul legat de Halloween si am sa va las sa vedeti ultimul sau pictorial. Fotografiile au fost facute intr-un cimitir, iar una din cele 3 fete este chiar ea. Am atasat cateva din pozele mele preferate, intreg pictorialul il puteti vedea chiar pe blogul ei: http://www.thecherryblossomgirl.com/ Incredibil cum a pus tinutele in evidenta. Buhuhu!

4 comentarii:

  1. Ador Halloweenul, eu una cand eram mica mereu il sarbatoream,pacat insa ca nu este la fel de popular si la noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu ador pictorialul lui Alix in stil halloweenean

    RăspundețiȘtergere
  3. daa!! am gasit-o si eu de curand pe Alix, si pana nu i-am devorat tot blogul n-am avut stare.
    she's got the Style!

    RăspundețiȘtergere
  4. :) cunosc sentimentul, cand i am gasit prima data blogul n-am putut sa ma opresc o zi intreaga din rasfoit

    RăspundețiȘtergere