vineri, 9 octombrie 2009

I'm in love!







Anul trecut mi-am cumparat o pereche de pantofiori-ghetute stil Oxford dintr-un second-hand din Buzau si am avut norocul ca au costat si foarte putin avand in vedere pielea calitativa din care sunt facuti. Mi-au placut foarte mult, iar faptul ca i-am cumparat desi sunt cu jumatate de nr mai mari decat port eu demonstreaza acest lucru. Anul asta insa, am luat-o de-a dreptul razna. De o saptamana si jumatate nu ies din ei. Sunt foarte comozi si ii port asorta la multe tinute. ce mai, ii ador. Insa, de cand am intrat pe site-ul lavintage.com nu mai pot sa dorm, sa mananc. Am atasat mai sus si cateva perechi care mi-au placut foarte mult, dar care din pacate sunt SOLD-OUT!!!!!:( nu-i asa ca sunt superbi?????
PS: promit sa atasez si poze cu pantofiorii mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu